Zdrowie

#

4 Ćwiczenia na stojącym biurku, aby pozostać szczęśliwym, zdrowym i skoncentrowanym

  • 2 grudnia 2020

Czy wiesz, że siedzenie cały dzień jest straszne dla twojego zdrowia? Wiąże się to z otyłością, wysokim ciśnieniem krwi, a nawet rakiem.

Wiele osób pracujących na stanowiskach siedzących starało się uniknąć tego problemu, inwestując w biurka stojące. Niektóre biura oferują nawet te biurka jako alternatywę dla swoich zdolnych pracowników.

Biurka na stojąco są świetne do utrzymania nieco większej aktywności, ale czy są jakieś ćwiczenia na stojąco, które mogą jeszcze bardziej poprawić dzień pracy?

Oto 4 z naszych ulubionych ćwiczeń, które można wykonać na stojącym biurku. Niektóre z nich możesz wykonać nawet bez przerywania pracy!

1. Side Lunges
Będzie to wymagało krótkiej przerwy w pracy, ale jest to świetny sposób na spędzenie 2-minutowej przerwy i wyciągnięcie nóg. Jest to świetne rozwiązanie dla twoich pośladków i ud!

Stój z szeroką postawą. Ruchami "siedzącymi", zgiąć jedną nogę i pociągnąć tułów w tamtą stronę. Druga noga powinna się wyprostować. Powtórzyć na drugą stronę. Możesz to zrobić za 10-20 na stronę, w zależności od twojej wytrzymałości i czasu.

Jest to w zasadzie przysiad, który kładzie więcej wagi na jednej nodze niż na drugiej. Upewnij się, że włożyłeś swój ciężar na pięty.

2. Podnoszenie łydek
Podnoszenie łydek to kolejne ćwiczenie, które jest świetne dla twoich nóg. Nie musisz nawet przerywać pracy, jeśli piszesz lub piszesz, choć może to wymagać pewnych dostosowań.

W tym celu wystarczy unieść się na palce u nóg, a następnie delikatnie z powrotem w dół. Ściśnij i przytrzymaj pozycję, gdy jesteś na górze. Możesz to powtarzać tak długo, jak chcesz, ale jeśli nie jesteś do tego przyzwyczajony, następnego dnia możesz poczuć pewien ból.

3. Joga
To jest ruch jogi, który jest świetny dla równowagi. Możesz utrzymać ją podczas pracy, jeśli nie chcesz robić pełnej pozy z drzewa.

Wystarczy ustawić jedną nogę w pozycji "4", podczas gdy druga pozostaje na ziemi. Stopa powinna być dociśnięta do nogi wokół lub powyżej kolana. Utrzymuj równowagę tak długo, jak chcesz, a następnie zmieniaj nogi.

Bonus - możesz zmienić to w zmodyfikowanego wojownika 3, jeśli chcesz zrobić sobie przerwę w pracy. Wyślij za sobą podniesioną nogę i ściągnij tułów w dół. Możesz przytrzymać się na biurku dla wsparcia.

4. Glute Burnout
To tylko stojący podnośnik tylnych nóg, ale jest świetny do podnoszenia pośladków.

Stań przy biurku i podnieś jedną stopę z podłogi. Po osiągnięciu pozycji, w której możesz poczuć, że twoje pośladki "włączają się", podnieś małą windę. Trzydzieści sekund impulsów na nogę powinno dać Ci delikatne poparzenie.

Możesz to robić w trakcie pracy, kiedy już się do tego przyzwyczaisz, ale twoi współpracownicy (jeśli jesteś w biurze) mogą być zdezorientowani.

Spal się w pracy dzięki tym ćwiczeniom na biurku stojącym
Możesz wykonywać te ćwiczenia na stojąco bez utraty wydajności. Pomóż zwalczyć ten siedzący tryb życia, pracując na mięśniach podczas pracy nad arkuszami kalkulacyjnymi.

Jeśli jesteś zainteresowany niektórymi z naszych bardziej aktywnych produktów biurowych, sprawdź, co mamy na stanie, aby Twój dzień pracy był mniej siedzący i bardziej produktywny.